Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Wednesday, May 04, 2016


_Lama sebenarnya.

Sangat lama.

Lama tak buat perkara-perkara berikut (ayat macam karangan SPM). Sekejap.. kena fikir. Tadi macam teringat. Tiba-tiba macam nak terlupa pula. Ha.. oke ingat.

  1. Lama tak main basketball. Demi Allah rindu gila. 
  2. Lama tak main paintball. Sangatlah rindu. Kenapa tah aku suka main game yang macam ala-ala mencederakan diri sendiri. Sebenarnya best juga kena tembak itu. Lebam bagai. Rindu nak rasa semua itu semula.
  3. Lama tak pergi join outing photography. Rindu teramat. Sekarang nak aim travel photography. Dengan harapan one sweet day nanti aku boleh jadikan itu sebagai kerjaya. Sangatlah passion jiwa dan raga.
  4. Lama tak turun kelas silat Jalan Kent. Gila babas terlalu rindu. Rindu nak bertempur. Rindu nak jadi crook. Tak pun jadi hero. Sambil belasah crook di atas papan sekeping. Rindu gila seh. Takut lupa je semua steps ini. Haih...
  5. Lama tak anyam ketupat. Serius super rindu. Kena tunggu setahun sekali anyam. Sangatlah teramat rindu. Aku harap kalau ada yang teringin nak makan ketupat itu boleh suruh aku anyam. Aku sudi je. Free pun tak apa. Sebab gian nak menganyam.  
  6. Lama tak tulis karangan. Sejak sekolah rendah memang minat menulis dan Sastera itu suka terpacul secara tiba-tiba. Tapi selalu juga kena 'writer's block'. Macam tiba-tiba blank tak tahu nak tulis apa. 
Lain-lain?

Entah... itu je kot yang aku rindu teramat_

Kategori:

0 Responses to "Lama Tak Lama"

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.