Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Friday, April 29, 2016


_Senang je.

Nak friendzone kan orang.

Memang permanently archived dalam itu. Tak boleh diupgrade jadi lebih. Kalau nak downgrade boleh. Turun taraf jadi stranger. Atau pun jadi acquaintance. Someone you barely know enough. Ha, itu senang. Sangat... sangat... sangat senang.

Tapi nak melangkah lebih dari friendzone itu susah. At least, aku tak reti nak cross (setakat ini masih rilek je dalam zon ni). Kawan opposite gender yang suka cross. Sebab itu lelaki dan perempuan tak boleh jadi BFF. Susah, bai. Susah nak kontrol nafsu, adam dan hawa. Tapi friendzone tu bagi aku zon selesa. Sangat selesa. Boleh kun anta. Sebab itu susah nak cross. Tak reti pun nak cross cemana.

Tapi.

Kalau cross.

Nanti keluar karen. Sparks. Bintang-bintang di langit dan kejora bak bulan purnama. Bahaya. Sebab tu jangan cross. Kalau ter cross rasa macam sadisnya lahai_

Kategori:

0 Responses to "Zon Karen Zon Kawan"

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.