Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Tuesday, January 08, 2013


_Eh... eh. Dah 2013.

Ya, hutang.

Ingat... ingat. Memang ingat. Hari-hari aku ingat. Tapi sekejap ek. Aku nak cerita pasal benda lain sebenarnya. Kena buat iklan sekejap. Iklan pertama dalam tahun 2013, kononnya. Ahad ini anda free tak?

Ha...

Ada aktiviti aku nak iklankan ini. First time iklan di sini. Aku pun first time join benda ini. Jadinya, sama-samalah kita jadi first timer kot ek. Iyakan aje.

Ok.

Ahad ini ada aktiviti 'Sarapan dan Sembang Santai bersama Al-Nidaa'.



Anjuran Al-Nidaa', sebuah pertubuhan NGO kiranya ini. Siapa mereka? Ha, bacalah sini. Jangan malas, ya. Aku malas tak apa. Mihihihii.

Antara aktivitinya... termasuklah pengisian jiwa. Yang mana salah seorang jemputannya adalah Ustaz Hazrizal. Ala... ustaz SaifulIslam itu. Erti hidup pada memberi. Aku suka tagline beliau. Boleh lihat blog beliau di sini. Jadi, marilah meramaikan majlis membersihkan jiwa ya.

Selain daripada itu (huish, macam menulis karangan BM Kertas 1).

Ada aktiviti untuk budak-budak juga. Jadi, jika anda membawa anak-anak... tak perlu berasa gusar. Ada professional babysitter yang akan menjaga anak anda bertempat di musolla. Tetapi itu untuk anak-anak berumur di bawah 2 tahunlah. Yang selebihnya, kami ada sediakan aktiviti-aktiviti yang mungkin mereka akan tertarik. Harap-harapnya tertariklah kan. Kalau tak tertarik pun, kami akan cuba tarikkan.



Haah... Ahad ini.
Di Taman Rimba Kiara, Taman Tun Doktor Ismail.
Jika berminat, boleh pergi tekan 'Attend' di Facebook mereka.
Dan jika sudi menjadi sukarelawan/sukarelawati/sukahati, bolehlah mesej aku ya.

Lagi info lanjut di sini.

Ala, separuh hari saja. Apa ada hal. Walaupun aku tahu rata-rata agak liat untuk beriadah pada hari Ahad (termasuklah orang yang tengah menulis ini)... aku tetap ajak juga. Manalah tahu selepas Subuh itu mata susah nak lena kan. Lepas itu, kaki pun panjang langkah ke sini ke.

Haa... berjumpalah kita insyaAllah.

Bolehlah sembang kencang ke apa ke. Ta'aruf, orang Arab kata. Blablabla. Prong prang... prong prang. Ah, oklah. Itu saja.

Cau sin ci_

Kategori:

1 Response to "Sarapan dan Sembang Santai Bersama Al-Nidaa"

Ezad said :
January 12, 2013 at 8:55 PM
apakah aktiviti untuk kanak2 berumur 37 tahun? :)

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.