Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Tuesday, June 26, 2012


_Berkali-kali jadi sebenarnya.

Jumpa kawan lama, lepas itu tidak ingat nama.

Tak kiralah kawan lama yang pernah jadi partner in crime ke, kawan tapi mesra ke kawan kenal gitu-gitu saja ke... memang tak berjaya nak ingat semula namanya. Kadang aku kena cari muka si polan ini dalam senarai kawan-kawan di Facebook dan ingat kembali namanya. Itu pun kalau berjaya. Biasanya tidak.

Haru sungguh.

Ini memang di antara sebab utama kenapa aku malas nak jumpa kawan-kawan lama. Kadangkala kawan-kawan baru pun aku terlupa nama. Dan paling haru, kalau selalu sebut nama pun boleh lupa sekali-sekala.

Memory lapse yang sungguh kronik.

Jadinya.

Andai pada suatu hari yang indah nanti, kita berlaga retina di tepi jalan dan aku berlalu macam angin kus-kus begitu saja tanpa menyapa... maafkanlah saya_

Kategori:

4 Responses to "Kecetekan Ingatan Tulus Ikhlas"

arekymz.blogspot.com said :
June 27, 2012 at 7:10 AM
Itu dah teruk bebeno..
Nasib baik nama sendiri tak mudah lupa.
kan kan..
June 27, 2012 at 7:12 AM
Kena sebut hari-hari baru ingat. Haha.
mr azka said :
July 1, 2012 at 2:36 PM
kronik benar ni...dah kena cari air tawar ikthiar berubat.
ambo cuma tak ingat nama jah, rupa masih ingat.
July 2, 2012 at 5:35 AM
ha kan. kronik. ^_^

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.