Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Sunday, January 01, 2012


_2012.

Aku suka menulis.

Sebab tidak suka bercakap. Jadi menulis itu lebih baik. Tetapi macam susah saja mahu menulis selalu. Boleh tahan kecewa juga sebenarnya kalau dapat menulis 2 artikel saja dalam sebulan. Sangat tidak produktif.

Bayangkan diri anda cuma mampu bercakap 2 kali saja dalam sebulan.

Walaweh!

Memang tidak boleh tahan. Tahun 2012. Aku harap aku sempat menulis dengan lebih banyak. Kalau Allah izinkanlah kan. Dan semoga istiqamah itu milikku. Sesungguhnya teramat susah nak beristiqamah dalam segala perkara. Hutang 2011 dan 2010 masih belum habis berbayar. Aku cuba. InsyaAllah.

Aku suka menulis.

Sebab tidak suka bercakap. Jadi menulis itu lebih baik. Tetapi macam susah saja mahu menulis selalu. Boleh tahan kecewa juga sebenarnya kalau dapat menulis 2 artikel saja dalam sebulan. Sangat tidak produktif.

Aku cuba. InsyaAllah_

Kategori:

3 Responses to "Hari ke 1 Dalam Bulan 1 Tahun 2012"

mr azka said :
January 8, 2012 at 12:27 PM
bagus lah kalau macam tu, ramai dah blogger dah tengelam bila umur meningkat. nanti boleh jadi legend...hehe
January 8, 2012 at 6:57 PM
kan... dah tua2 ni macam sangat malas gila nak blogging. hilang terus motivasi.
mr azka said :
January 31, 2012 at 5:52 PM
tulis pendek-pendek je, yang penting sudah..ada juga jejak tu

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.