Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Thursday, December 23, 2010


_Iya, tahu.

Sudah semakin hampir.

2011. Petik jari sebanyak tiga kali sahaja sudah muncul. Iya. Cubalah. Petik jari tiga kali. Petik... petik. Oh, ya. Adakah anda lebih senang memetik jari dalam keadaan jari anda basah atau kering? Cuba petik jari. Dan lagi satu, adakah anda memetik jari dengan memakai jari telunjuk dan ibu jari. Atau pun dengan memakai jari hantu dan ibu jari? Cuba petik jari.

Hah.

Saya amat pasti anda akan mencuba memetik jari sebaik sahaja membaca ayat terakhir itu. Sesungguhnya... anda memang senang dipengaruhi. Minta maaf. Saya gelakkan anda. Ahakhakahks.

Ok.

2011. Ada beberapa perkara yang saya mahu sampaikan. Tidak pastilah pula tahap kepentingannya untuk anda. Ini cuma penting untuk saya. Tetapi mungkin sekadar pemberitahuan untuk anda. Kita sama-samalah saksikan kepentingannya ya.

Mulakan.

1. Yahoo Messenger dan Google Talk
Goodbye. Akaun YM saya masih ada, famiaxz. Tetapi sudah tidak digunakan lagi. Oh, ya. Ramai (melampau! tidak ramai sebenarnya) yang menambah email saya, harasxt_21@yahoo.com sebagai akaun YM. Minta maaf. Itu bukan ID YM saya. Tidak pernah digunakan pun. Kalau terasa kasihan, baru saya buka. Manalah tahu jika ada yang tersilap menambah email itu sebagai akaun YM. Nampaknya memang ramai manusia kasihan.

Dan insyaAllah bermula tahun 2011 ini, segala YM atau GTalk sudah tidak digunakan lagi. Kenapa? Oh, ini adalah rahsia sulit kod 218 di bawah Akta 1981. Sebarang mesej boleh disalurkan terus ke email atau pun Twitter. Percayalah. Itu lebih pantas berbanding SMS. Handphone saya biasanya terbiar di dalam beg atau pun disimpan dalam almari baju.

2. Blog
Ya. Ini entri yang ke 334 untuk Al-kisahnya...lah. Untuk tahun yang mendatang ini, tidak pastilah pula berapa kekerapan saya menulis. Saya harap masih punya sedikit kudrat untuk tinggalkan pesanan-pesanan tidak berfaedah dan secolek dua cerita tidak semenggah tentang kehidupan saya.

Tentang blog Daily Drawing pula. Projek 'Click 365' saya akan bermula 1 Januari 2011 ini. Setiap hari. Selama 365 hari. Ya. 365 hari sahaja. 2011 bukan tahun lompat. Dan lukisan-lukisan lain pula akan diletakkan mengikut suka hati pada mana-mana hari. Dan mungkin juga pada mana-mana bulan. Ini sahaja cara terakhir untuk saya menternak si Huzaimatus ini agar lebih berdisiplin dan jinak dengan masa. Nantikan ya.

3. Lain-lain
Jika anda mempunyai apa-apa soalan dan pesanan, boleh ajukan pada Formspring saya. Semua jenis soalan, insyaAllah tetap dilayan. Namun begitu. Kewarasan jawapan adalah terpulang kepada saya sebagai penentu budi bicara. Hitler? No... no. I am Legend. I am Huzaimatus.

Ok.
Habis.
Haahlah.

Tidak penting pun sebenarnya pesanan-pesanan itu. Tsk. Maaflah ya. Saya memang sengaja. Akhir sekali, terimalah pantun dua kerat saya.

2010, chow sin ci.
2011, ley ci sin.

Ok, sudah_

Kategori:

4 Responses to "Petik Jari Tiga Kali Untuk Terus ke 2011"

Ali ridha said :
December 27, 2010 at 12:20 PM
hampir kita nak masuk 2011.
buat duit said :
December 27, 2010 at 3:26 PM
haha..memang terkena pun..dan anda berjaya gelakkan saya kerana memetik jari..salam..saya baru singgah blog ni..nampak menarik..
Ezad said :
December 31, 2010 at 11:23 PM
semoga 2011 lebih berjaya
famia said :
January 1, 2011 at 10:13 PM
ali: sudah masuk :)

buat duit: hehe. gelakkan anda sekali sekala tak apa.

ezad: sama dengan :)

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.