Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Tuesday, November 16, 2010


_Teknologi semakin lama semakin moden.

Menulis entri sebulan sekali, bukan harapan saya.

Jadinya.

Sempena menyambut Aidil Adha 1413 Hijrah ini, saya dengan selamba malasnya segala sisa kudrat yang masih ada... telah menyediakan entri berbentuk audio yang macam entah apa-apa. Dan rakaman suara tersebut telah tergantung atas sebab sudah melebihi tempoh masa lima minit yang telah diperuntukkan.

Ah, menceceh pula.
Baiklah.
Nah.

Link telah dihapuskan sebelum 24jam setelah kesedaran sivik menjelma.
Haha. Maaf.

Salam Aidil Adha_

Kategori:

11 Responses to "[Audio] Aidil Adha 1413 Hijrah"

ifah said :
November 16, 2010 at 9:12 PM
baiklah. selamat hari raya aidiladha.
Darkk said :
November 16, 2010 at 9:13 PM
Ok. Comel je entri ni. Teringat kat Wardina dalam tivi cerita kisah-kisah nabi

Salam Aidil Adha. :)

"Bagilah Signal!"

Hehe
Dani neh said :
November 17, 2010 at 12:20 AM
macam ustaz zamri bercerita tapi ustazah...hahahahah..

*babe jgn lupe, suara kau sgt manjemanje.. haha
Dani neh said :
November 17, 2010 at 12:22 AM
Owh..

SELAMAT AIDILADHAAAAAA!!!

ahahahah.. "eh kejap eh.. haaa betullah 10 zulhijjah adalah aidiladha.. ape huzaimatus, anda sudah lupe?"

hahahaha.. adddddduuuuuuuuuh
Dani neh said :
November 17, 2010 at 12:23 AM
Tahukah anda segala apa yang kite kerjakan itu adalah perbuatan.. verb yeh verb verb

aaaaahahahah.. adduuu xai xai... hahahaha
Dani neh said :
November 17, 2010 at 12:26 AM
tulah nak buat macamana..
saye dah....
hampas betul..
bagilah signal!

oh mintak maaf yeh.. uuuuuummmm

[gelak besar di dalam hati]
famia said :
November 17, 2010 at 12:48 AM
ifah: sama dengan :)

dark: -_-" selamat hari raya haji juga

dani: sengal kot budak ni. haha. tengs mengingatkan :) selamat hari raya haji. next week balik kelantan molek2. kirim salam semua. maap banyak2 tadapat ikut ye.
November 17, 2010 at 10:42 AM
salam aidiladha :)
ridhwan said :
November 17, 2010 at 11:11 AM
oh.. dedemm.. xsempat.. hahaha
selamat berkurban.. =D~
famia said :
November 17, 2010 at 10:55 PM
azah: ya :)

ridhan: hehe. maaf ek :)
emm-ai-en said :
November 19, 2010 at 4:34 PM
aisey.
tak sempat dengar.
kirim boleh? :P

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.