Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Monday, May 31, 2010


_Tidak berputus asa itu bagus.

Tetapinya.

Harap.
Biarlah bertempat.
Latih diri untuk letak noktah bila perlu.

Saya harap. Nama saya tiada di dalam rekod pesakit Hospital Tanjung Rambutan. Dan tidak akan ada di dalam rekod mereka pada masa-masa hadapan. Saya rasa anda yang perlu dimasukkan ke sana. Cukup-cukuplah. Berapa kali kena ulang. You cut my oxygen, sir and it is terribly annoying.

Skala Richter tahap kesabaran saya hampir-hampir mencecah 6.8.

Jika encik tidak mahu berhenti, saya yang akan berhenti menulis di sini_

Kategori:

7 Responses to "To The Annoying Mister"

mobyskine said :
May 31, 2010 at 10:18 AM
teringat plak lagu KARA - hey mister!

:)

i harap u okay je. sabar ya!
nananye said :
May 31, 2010 at 10:34 AM
fami;
awat?
etyobek said :
May 31, 2010 at 10:57 AM
pakcik bodoh tua bangka x sedar diri tu xnak bertaubat lg ke? nak kena repot polis ni!!!
jasen said :
May 31, 2010 at 11:21 AM
aku rasa dop pernah tanya membe aku pasal larangan menghampiri.. cuba ko tanya n buat report polis n amek tindakan mahkamah.

kalau ko rajen dan rasa terlalu rimas la..
shahsulong said :
May 31, 2010 at 7:39 PM
famia,

if we don't do anything wrong, and we thought that what we did is right by God, then why care much about other people's thoughts?

hmm?
famia said :
May 31, 2010 at 10:39 PM
moby: kogi mister :p baiklah. sabar saja.

nananya: biasalah. hidup jadi manusia.

fauzi: tsk. sabar kak. ni sindrom Perempuan Marah Sangat (PMS) ni.

jasen: wah, aku rasa aku cadangan tu belum jadi keperluan tu. melampau sangat tu kalau dah pakai penguatkuasa. lagi satu... adakah polis boleh dipercayai sekarang ni? hm.

Ida: er, ayat tu saya sokong. tapi er... agak susah kalau jumpa dengan orang yang tak berapa faham bahasa kadangkala. hm entahlah. macam nak sakit otak juga kadangkala.
Anonymous said :
June 1, 2010 at 3:33 PM
6.8 skala..amaran dah kuar,berhati2pada anda yg duduk berhampiran...;)

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.