Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Tuesday, May 04, 2010


_Ada orang kata, agak membosankan jika tiada gambar di blog. Jadi, saya rasa al-kisahnya...lah ini pasti membosankan. Kan? Kan? Kan?

Tak apa.
Nah, gambar.
Tengoklah puas-puas.



Sebenarnya.

Semakin risau setiap kali nampak jumlah follower bertambah di NetworkBlogged dan juga di Google Follower sebelah ini. Tidak ada benda pun dalam ini. Kenapakah anda ke sini wahai pelawat sekalian? Harap tidak mengundang resah saya. Semacam musykil pula ada yang rajin mengikut. Kesudahannya, saya pun berasa cemas. Lalu, hampir dua minggu tidak membuat entri baru. Kronik bukan rasa cemas saya. Hinf... hinf.

Alasan... alasan.

Maaf. Ada banyak mahu ditulis. Mahu dikongsi. Tetapi, tidak jumpa titik mulanya. Akhirnya, kecundang dan lemas dalam lautan kerja yang bergelora. Fuh, boleh tahan dramatik juga ayat itu. Lagi pula, idea saya hilang beberapa minggu lepas. Sekiranya ada yang terjumpa, tolonglah hantarnya ke rumah ya.

Baiklah.

Mohon salurkan sebiji dua idea untuk saya mengarang, boleh_

Kategori:

10 Responses to "Jangan Baca Tajuk Ini"

honeychumey said :
May 4, 2010 at 3:44 PM
''santeq'' arr tuh...''somey'' sgt2...( bahase anak buah kite...c jd s...)
dak eina said :
May 4, 2010 at 4:00 PM
huhu. sy suke bce bl0g nie..xtaw knape :)
pu3sakura said :
May 4, 2010 at 4:52 PM
saya pun suka baca blog ini...sebabnya...
hmmm..nanti saya fikirkan...hehehe
Nadya ©™ said :
May 4, 2010 at 8:29 PM
Adehh..sama la kita..banyak benda nak tulis tapi tatau nak start kat mana..hehehe
Anonymous said :
May 5, 2010 at 1:16 AM
Salam Famia. Awak kreatif. Or must I say it.. readers shouldn't have any reason to read ur blog. We just LOVE it. The way you write, the way you express your thoughts etc. You've done a good job Famia. Dakwah secara berhikmah. Keep it up sis! :)


-nooreena-
famia said :
May 5, 2010 at 5:25 AM
honey: hehe

eina: hehe. baca boleh. percaya jangan.

pu3: hehe. macam tu ek.

nadya: start dari bismillah kot kan :p

anon: waalaikumsalam wbt. hehe. saya tak ada apa2. cuma cuba nak sampaikan pesan sebiji dua je. terima kasih sudi membaca blog tak berfaedah ni ye. semoga ada manfaatnya. yang buruk2 tu tinggalkan je untuk saya :p
May 5, 2010 at 7:54 AM
saya suka baca sebab ayat blog nih ayat jujur dan best.
saya suka sebab tulisan dalam blog ni selalu buat saya berfikir. ;)
Anonymous said :
May 7, 2010 at 1:44 PM
i love to read this blog more than the words can say. boleh tak camtu?

~ilmaa~
Anonymous said :
May 7, 2010 at 6:26 PM
ni same ngn tuan rumah tak bg masuk tp da bukak pintu bile diketuk pintu nyer??:D
famia said :
May 11, 2010 at 11:24 AM
anne: -_-" blog tak seberapa ini. semoga ada manfaatnya. yang tak elok tu tinggalkan je di sini ya.

anon: huish, tak boleh cakap macam tu. tinggi sangat. saya gayat.

anon: kejap. maksudnya apa tu? saya lampi sedikit.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.