Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Sunday, April 04, 2010


_Emak saya memang comel.

Suatu hari, semasa sedang bertukang di rumah....

"Pergi tolong ambilkan screwdriver."
"Baik, mak."
"Screwdriver yang matanya tolak dan tambah itu tahu."

Langkah aku terhenti sekejap.

"Hihi. Screwdriver mata philip dan mata rata kan mak."

Comel betul tolak tambah.
Mungkin anaknya terlalu moden.
Sibuk mengaplikasi ilmu kemahiran hidup.

Tetapi.

Emak saya memang comel_

Kategori:

5 Responses to "Screwdriver Mata Tolak Tambah"

nananye said :
April 5, 2010 at 9:26 AM
hahaahha. comel.
memang comel.

mak aku comel, bila dia ckp omputih dgn aku.
zida said :
April 5, 2010 at 11:32 AM
haha memang la comel.
mak mak kita ni bahasa diorang memang lain.
kadang-kadang boleh tergelak kan
;)
Anonymous said :
April 8, 2010 at 12:53 PM
tp masih/makin ramai polak yg xhargai ikatan ajaib tu..mcm leh dapat anugerah popular lak klu buang makbapak/anak..
famia said :
April 8, 2010 at 2:49 PM
nana: ibu2 memang comel. tapi bukan semua kecomelan ibu diturunkan kepada anaknya. aku pun nak comel juga :p

zida: hehe. ya. emak2 memang semulajadi comel. sebab itu mereka jadi emak (teori tak boleh pakai).

anon: hm, kadang2 manusia mengalahkan binatang nafsu dan perangainya. sepatutnya dihukum campak ke kandang harimau atau singa je orang2 begini agaknya.
nananye said :
April 8, 2010 at 9:52 PM
oh, mak aku turunkan kat aku lah kiranya
(awww)

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.