Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Sunday, April 11, 2010


_Saya adalah makhluk asing Allah.

Saya datang ke bumi untuk menaklukinya. Namun begitu, saya harus mendengar impian anda sebelum menakluki bumi ini. Sebarang impian anda bakal memberi impak kepada keputusan saya untuk menakluki bumi ini.

Boleh beritahu saya impian anda?

Baiklah. Tolong abaikan sahaja pertanyaan makhluk asing Allah yang seorang ini. Boleh jadi makhluk tersebut sedang beku pemikirannya. Akibat terlalu banyak memiliki impian tetapi satu pun tidak dapat dilaksanakan. Kacang parang sungguh kehidupan ini.

Hinf.

Ya.
Itu bunyi mengeluh_

Kategori:

13 Responses to "Jika Anda Manusia, Apakah Impian Anda"

Anonymous said :
April 11, 2010 at 9:04 PM
impian saya...tolong pastikan saya tidak durhaka pada mak abah dan pencipta saya..
nananye said :
April 11, 2010 at 9:13 PM
aku, kalau org tanya impian aku, mmg aku ckp; nk bukak kedai buku.

tipikal kan?
Nadya ©™ said :
April 11, 2010 at 9:29 PM
Erm..impian saya ialah nak dapat RM 1M pastu simpan dalam fixed deposit..
Tak payah kerja sebab tiap² bulan duit dah masuk..

Impian ntah hape²..HAHAHAHA
tomorrow will not be etyobek anymore.. huhuhuhu said :
April 11, 2010 at 9:42 PM
impian saya adalah ingin menjadi seorang manusia...

bile saya dah mencapai impian menjadi manusia.. saya ingin pula memiliki impian untuk memiliki sebuah impian pula...

dan bile dah dapat memiliki sebuah impian.. saya mengimpikan untuk menjadi seorang manusia..

dan begitulah seterusnya...

buleh?

:D

jumpe sok kat mtg room.. huhuhuhuh...
famia said :
April 11, 2010 at 9:47 PM
anon: hehe. ya. sama dengan.

nananya: taklah. sekurang2nya ada impian.

nadya: hehe. wow.

suhaila: oo, tak jumpa kot. kalau setel, aku baliklah tengahari ke. kalau tak, esoknyalah. :p
mirashi said :
April 11, 2010 at 9:52 PM
impian saya ialah untuk mempunyai impian dalam kehidupan saya sekarang ni:)
dboystudio said :
April 11, 2010 at 9:53 PM
baru lepas tgk gambar2 manipulation yg lawak past2 ayat yg lawak nie wakakaka

famia2..
a.k.a fauzi.. said :
April 11, 2010 at 10:09 PM
ko gi mane?

arkib lg ke?
ke pnb?

oo ko gi repair nami ek?


ok jumpe la bebila leh jumpe...
kalu x pon jumpe kat opis baru je terus.. kekekek

:D
Kelbros said :
April 12, 2010 at 1:15 PM
Impian saya nak jaga keamanan agar makhluk asing tak dpt tawan bumi (fail meja mcm otomen ace sket)
curX said :
April 12, 2010 at 9:36 PM
impian gua nak jadi drifter terunggul kat gunung akina. amacam, bole arrange tak? >:)
Anonymous said :
April 13, 2010 at 7:53 AM
menjadi surirumah sepenuh masa.
zie said :
April 13, 2010 at 10:19 AM
impian saya nak jadi orang yang bertaqwa.
famia said :
April 15, 2010 at 12:31 PM
mirashi: amin. semga dikurniakan impian.

dboy: mana ada kelakarlah. sengal betul.

fauzi: :p

amir: hehe. jentik saja dengan selawat pasti bertempiaran lari makhluk asing itu.

kurk: sudah sediakan insuran nyawa? sayangilah anak bini anda.

anon: whoa, impian saya juga. :p

zie: amin.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.