Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Monday, January 18, 2010


_Ok.

Telah dibuka secara umum.

DD.
Dude Dudette.

Sebenarnya aku cuba nak menyahut cabaran dari Smashing Magazine. Design something every day. Sehari perlu hasilkan satu karya. Yang mana harapnya insyaAllah terlaksanalah nanti sketch sehari satu. Cuma nak scan dan trace semula di dalam Illustrator itu yang boleh tahan menangis sedikit. Tsk....

Apa-apa pun.

Aku cuba update sikit-sikit. Yang dah scan banyak. Nak trace saja tak larat. Perlahan-lahan kayuhlah ya. Aku bukan graphic designer. Bukan animator juga. Dan bukan pelukis handalan juga. Aku buat ini suka-suka saja. Dan satu lagi, aku tak larang kalau ada sesiapa nak mengambil tanpa minta izin atau bahasa kasarnya, mencuri. Tapi, boleh saja jawab nanti di akhirat depan Allah SWT.

Psiko tak?
Haha.

Sekarang memang sangat penuh tangan dibuatnya. Urusan dunia dan semoga urusan akhiratnya juga. Makanya, aku cuma menulis blog ikut kerajinan saja. Kalau ada entry baru, memang aku simpan banyak-banyak di dalam Notepad. Bila bosan-bosan baru post. Makanya, harap maaflah ya. Blog tak berfaedah ini bakal kurang mendatangkan hiburan pada bulan ini.

Ya, bulan ini saja insyaAllah. Semoga bulan Febuari dan seterusnya jari ini mampu bergerak membebel perkara-perkara yang tidak berfaedah. Maklumlah, enjin tahun 2010 masih lagi tengah dipanaskan. Haah. Aku mengambil masa yang boleh tahan lama juga nak memanaskan jari. Maklumlahkan. Jari besi. Jari pun tahu keras kepala juga walaupun ianya adalah jari dan bukan kepala. Banyak benda perlu dibereskan. Maka, terpaksa mengabaikan sekejap blog ini.

Gomen nasai!

Er, oklah.
Silalah nikmati hasil tak seberapa itu_

Kategori:

4 Responses to "Perasmian DD, yo!"

etyobek said :
January 18, 2010 at 2:53 PM
tade potong reben ke?
M-I-N said :
January 18, 2010 at 4:35 PM
a'ah,majlis doa selamat ke.... :)
nana said :
January 18, 2010 at 8:41 PM
kena ada makan-makan.
Dani neh said :
January 18, 2010 at 11:42 PM
haha.. sengal kawan2 ko nih xai

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.