Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Monday, January 11, 2010


_Awal tahun ini.

Sehingga entah bila.

Aku nak bertukar jadi angin. Lutsinar. Sekejap bertiup. Sekejap pegun. Sekejap hilang. Sekejap ribut. Sekejap ada. Sekejap tak ada. Bukan coklat Chips More. Tapi angin. Jadi angin sangat ringan. Wataknya ibarat sepintas lalu. Tidak menyusahkan masyarakat. Tidak pedihkan mata (iklan syampu Rejoice).

Minannur ilazzulumat.

Daripada cahaya kepada kegelapan.
Lebih kurang macam itulah perasaannya.

I'm fine.

Nanti kalau aku dah jadi manusia balik, aku hiduplah macam biasa_

Kategori:

9 Responses to "I'm Fine"

BasicCX said :
January 11, 2010 at 4:17 PM
Assalamualaium warahmatullahiwabarakatuh,


Ulumat ila annur...

Ya Allah, berikan hidayah & taufik Mu kepadanya, teguhkan dan tingkatkan keimanan dan ketaqwaannya kepada Mu,gentarkan dan takutkannya kepada Mu, dan curahkanlah cinta Mu dan kasih sayang Mu kepadanya.

Amiin.
BasicCX said :
January 11, 2010 at 4:18 PM
* zulumat ila annur
eyena said :
January 11, 2010 at 4:20 PM
hahaii mengapa kamu nak pergi kpd kegelapan..

hati2 dgn gelap sbb kejatahan tidak dtg dgn cahaya... (^_^)

take care fren!
January 11, 2010 at 4:31 PM
Moga jadi angin yang damai, membawa tenang dan gembira kalaupun sepintas cuma. Bukan yang membawa sakit (angin merah) atau membawa hujan (macam sekarang).

Nanti bila pulang menjadi manusia, layangkan kami (yang juga sedang dalam kegelapan) sepotong pesanan, di mana pula mahu kami cari cahaya.
etyobek said :
January 11, 2010 at 5:53 PM
emmm......
M-I-N said :
January 11, 2010 at 6:55 PM
faham.ada pasang surutnya.jangan duduk dalam gelap lama².tak elok.tak pedihkan mata tu bukan iklan Johnson & Johnson ke?nanti datang baca@LRT kah?
famia said :
January 11, 2010 at 7:04 PM
basic: waalaikumsalam warahmatullahi wabarakatuh. hehe. syukran. semoga anda diberkati Allah selalu.

eyena: sekali sekala. -_-"

khairulhak: "angin bayu membawa diriku...." - lagu nyanyian Feminin. InsyaAllah.

suhaila: hehe. i'm fine.

min: johnson ek? haha. tak apa. iklan juga tu walaupun tersalah. Baca@LRT? haah insyaAllah ada. jomlah meramaikan majlis.
Nananye. said :
January 11, 2010 at 7:19 PM
sila lah ajak saya, fami.err... pegi baca@lrt.

nk main cop tiang
famia said :
January 12, 2010 at 2:02 AM
nananya: aku ajak ni. marilah mari.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.