Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Tuesday, January 12, 2010


_Ini iklan.

Tanpa bayaran.
Takaful Ikhlas.

Sertai acara gila-gila membaca.
Secara beramai-ramai.
Di dalam LRT.

Bermula dari stesen Terminal Putra.
Ke stesen Terminal Kelana Jaya.
Pada jam 9.45 pagi.
Sabtu ini.

Jumpa di Terminal Putra.

Mari... mari_

Kategori:

9 Responses to "Gila-gila Membaca Bersama Baca@LRT"

Mohd said :
January 12, 2010 at 10:35 AM
Assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh,

Buat apa pergi sampai kelana jaya? Aduii...ni pergi balik ke tak?

Jangan membazir masa sahaja kalau tak patah balik.
BasicCX said :
January 12, 2010 at 10:36 AM
* abaikan ID di atas. :P
famia said :
January 12, 2010 at 10:51 AM
waalaikumsalam warahmatullahiwabarakatuh. kalau awak baca quran dalam LRT itu pergi balik pun tak buang masa kan. bukan duduk kosong dalam itu. dan mestilah pergi balik wahai encik. kalau program itu tak patah balik ke gombak, boleh je balik sendiri rasanya.
BasicCX said :
January 12, 2010 at 11:02 AM
Alhamdulillah.
M-I-N said :
January 12, 2010 at 11:17 AM
ya.ya.insya Allah datang
abangpit said :
January 12, 2010 at 1:42 PM
aku bagi sokongan dari jauh je la.. kau cuba cadangkan baca@basekspresskeMelaka.. ni confirm aku join..
Ezad said :
January 13, 2010 at 9:38 PM
jap!!

ni, buku bawa sendiri ke... dpt buku subsidi?

heh.. (mcm nak join.. keke)
famia said :
January 13, 2010 at 10:22 PM
min: jumpa sana insyaAllah.

maoi: ahakhakhaks. yelah.

ezad: sendirilah encik.
shida said :
January 17, 2010 at 12:36 PM
Seronok aktiviti ini.
Akan sertai lagi.. harap dapat bertegur sapa dengan Cik Nana nanti

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.