Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Monday, November 16, 2009


_Ini pertama kali.

Aku ada handphone touch screen.

Terasa macam boleh tahan buta teknologi juga nak menggunanya. Jakun jugalah sekejap. Cuma ada dua butang saja pada badan handphone itu. Butang angkat telefon dan letak telefon. Memang menggelupur juga dibuatnya. Mujur ada manual. Aku kan pembaca tegar manual. Sungguh nerd. Hinfff....

Suatu hari dalam kereta.

"Akak, macamana nak locked keypad handphone ini?"

Aku tersengih.
Terasa macam nak buat jahat.

Aku pun jawab....
"Dia pakai voice. Cuba adik cakap locked."

Dengan penuh naifnya, budak itu pun ikut saja.

"Locked."

Oh, adikku!

-_-"

Aku tengok front mirror, dia di seat belakang dah menunduk malu dengan diri sendiri. Aku tergelak-gelak tak tahan. Apalah lurus betul budak ini. Lepas malu, dia ketuk kepala aku dengan handphone itu dan terus merajuk sendiri.

Hahahahahahahahahha.

Adik, maaflah.

Kakjai memang keji_

Kategori:

14 Responses to "Kisah Kakak Yang Keji"

bayan said :
November 16, 2009 at 9:50 AM
sesekali...bergurau senda tahap cipan okey juga.

Hehhehe..teknologi, tak terkejar.
macha_sezs said :
November 16, 2009 at 11:01 AM
haha.memang keji.

terima kasih kerana bagi idea!

heh heh hehh~
Dani neh said :
November 16, 2009 at 11:13 AM
ahahah.. Xai.. kejiiii..
sejak bila ikut perangai suhaila niii... buli org lebih mudaaa!!

adei

adik ko yg mana nih?
keiroro said :
November 16, 2009 at 11:44 AM
ishh.. ishh.. ishh..

boleh tahan keji juga cik famia nih... hihi.
paiseh said :
November 16, 2009 at 11:58 AM
tak sangka lu pun ada pangai tak snonoh mcmni. hakhakhak!
famia said :
November 16, 2009 at 1:49 PM
kakbayan: hehe. begurau tahap cipan ek? hahahah

macha: eh, mana ada keji. itu bermesra namanya. :p

dani: ko jangan taktau.. si suhaila ni pun luruss cakap LOCKED kuat2 dalam opis. hahahahahahaha.

keiroro: saya lebih keji dari yang kamu bayangkan. haha

pai: gua lagi tak senonoh dari lu punya bayangan.
cisssssss said :
November 16, 2009 at 2:00 PM
ARGHHHHHHHHHH.. SGT KEJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

KO MMG OMBAK JAHAT SUNGGUUUUHHH!!!

biase ni lawan guru budak ni!!!


[seb baik xde sape perasan selain ko.. hahahhahaha... malu2....]
cj'alhafiz said :
November 16, 2009 at 7:23 PM
hahaha!...testing...testing...
ehem..ehemm...."LOCKED!" haa...terkunci tak? wakakaka!!!
Dani neh said :
November 16, 2009 at 11:13 PM
ahahahah.. SUHAILAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

ngahahahahaaaaaaa... adei.. ko pun tertipah gak nyeh..
M-I-N said :
November 17, 2009 at 4:13 AM
hahahaha.telefon apakah?I-phone?waaaah*muka kagum*
Nana CS said :
November 17, 2009 at 10:26 AM
dulu2, kan ada yg voice tag, yang kena cakap dengan sebutan dan intonasi yang betul, baru fon boleh cari contact.

adik aku selalu main2 ckp dan ckp slang2 omputih sbb kalau tak, contact tu tak jumpa.

penah tak guna?
Hajar said :
November 17, 2009 at 10:50 AM
wah, dah beli ek? tahniah2. beli warna apa?
LaDy NaS said :
November 23, 2009 at 8:17 PM
wah! berapa harga hp tu? memang keji la u sis. haha.
famia said :
November 24, 2009 at 12:29 AM
suhaila: sejak bila ko lurus bendul. hehe

alhafiz: hehe. sengal.

dani: itulah.

min: iphone? fuh, tak ada maknanya beli handphone harga seribu ringgit ke atas. baik beli lens kamera. hehe.

nana: hehe. ye ada je. nokia lama aku ni ada je features tu. tapi memang kena save dulu suaranya. aku pakai slang bugis, lepas je nak call orang pakai voice. haha

kakpu3: yelo! haha

nas: hehe. saya memang keji, ehem. harga dia ek. ratus2 juga.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.