Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Monday, September 28, 2009


_Minta maaf kawan-kawan.

Tuai rumah saya minta awalkan makan-makan. Sabtu ini. Dari tengahari sampailah ke jam empat petang. Ya. Sehingga empat petang saja. Lebih daripada itu, pintu telah ditutup (Ya Allah, kejinya manusia yang bernama Huzaimatus ini).

Ulang suara.
Sabtu ini.

Sabtu ini?

Ya!
SABTU ini!

Bermula dari tengahari sehinggalah jam empat petang sahaja.
Ya! Sehingga empat petang sahaja.
Selepas itu ada urusan lain.
Maaf sangat banyak.
Maaf sangat-sangat.

Jemputlah datang.

Sabtu ini.
Nombor tujuh.
Wangsa Melawati.
Kuala Lumpur, Malaysia.
Tengahari sehingga empat petang.

Nanti email saya di harasxt_21@yahoo.com untuk maklumkan kedatangan ek. Nak kira kepala. Nanti saya bagi alamat penuh beserta telegram untuk hantar SMS. Jangan gusar dan gundah gelana. Saya tak makan orang. Saya cuma bagi makan saja. Lagi pula, rumah saya sangat banyak oksigen.

Ini kerana....

Ah, datanglah tengok sendiri nanti_

Kategori:

12 Responses to "Jemputan Makan Suka-Suka Di Hari Raya"

Lt Col Dop Mustang said :
September 29, 2009 at 12:01 AM
nak alamat penuh! hak3x.

brownies! saya mesti piley!! :p~
etdebek said :
September 29, 2009 at 2:17 AM
kalau aku nk dtg, aku kena emel ko gak ke? kot2 la nnt kepala aku ko x kire... kekekke...

dani/anis... segan la nk dtg sorg2.. meh la sesame.. huhuhh
dewajiwa said :
September 29, 2009 at 2:38 AM
empat petang??
kecewa lagi..
paiseh said :
September 29, 2009 at 2:47 AM
gua dah frust ni.. pikir nak sabotaj pun ada.
freakafunky said :
September 29, 2009 at 9:23 AM
err
gua boleh join?
burasak tu ada? nak try.
ieba said :
September 29, 2009 at 10:24 AM
macam maw datang tp mcm byk jmptn saje mgu nie huhu...
famia said :
September 29, 2009 at 1:43 PM
Dope: hehe. poyo je dope taktau alamat. Bawaklah cik adik ko tu tau.

suhaila: kena! ahkahkaahks

dewajiwa: hehe. bukan rezeki kamu agaknya.

paiseh: bukan salah gua tau. hehe. lu janganlah kecik hati jiran. orang tua kalau kecik hati memang tak semenggah rupa dia nanti.

freakafunky: burasak tak adalah. maap sangat-sangat. hehe. boleh... boleh. email meh.

ieba: datanglah mari. kita jumpa sekali je dulu kan. hehe.
siPenGaruT said :
September 29, 2009 at 2:24 PM
lor...nk join...tp xdpt la pulak..kt bandarRaya pesisir pantai...xdpt nk dtg...post kn leh x??
......................................
moral: laen kali mntk cuti lme cket...
......................................
al-lavendari said :
September 29, 2009 at 5:07 PM
bestnya kalau dapat datang. saya bawa hidrogen ... kita boleh buat air. tapi bertembunglah pula dengan beberapa jemputan di daerah ini. tahun depan sajalah (dengan andaian di jemput lagi)
ezad said :
September 29, 2009 at 9:41 PM
apo plak ni....

wa dah beli tiket bas transnasional nak gi kl dah ni. minggu terakhir syawal tau...

cizzz...
sajeee je nak bagi wa dtg rumah lu...

wa bakar lemang karang.. haaaaa
famia said :
September 30, 2009 at 8:11 AM
ace: hehe. tak boleh.

lavendari: hidrogen? woah! cool. hahaah. H20. Bagus. InsyaAllah kalau panjang umur saya jemput lagi.

ezad: hehe. salahkan aku pula. tak malu betul. tak apa. adalah hikmah itu. bukan taknak ajak datanglah. hehe.
Nana CS said :
October 1, 2009 at 9:17 AM
maybe aku leh pegi. dgn echah, tapi mcm ptg sikit la.

dah tak boleh masuk, kita mkn kat zoo je.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.