Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Saturday, June 27, 2009


_Khamis lepas-lepas.

"Kak, hari ini adik bawa Cheese cake. Sedap tak?"
"Whoaaaa.. bestnya."


Khamis kelmarin.

"Kak, hari ini adik bawa Cream Puff. Sedap tak?"
"Whoaaaa.. bestnya."


Khamis semalam.

"Kak, hari ini adik bawa Chocolate Muffin. Sedap tak?"
"Whoaaaa.. bestnya."


Setiap hari Khamis.

"Whoaaaa.. bestnya."

Kita lupa mahu cerita. Adik bujang kita yang bongsu sudah belajar di Institut Makanan. Kelana Jaya. Kursus Culinary. Katanya, mahu jadi tukang masak terhebat. Amin. Kita layankan sahaja.

Kagum juga terasa jika lelaki yang turun ke dapur memukul telur.

Entah dari mana datang angin berminatnya.

Cuma yang kita tahu, setiap hari Khamis..
Memang kami sekeluarga paling seronok.
Dijamu segala macam.

"Whoaaaa.. bestnya."

Hah.

Mata lelaki yang membaca ini.

Ada sesiapa yang berminat memukul telur juga ke_

Kategori:

10 Responses to "Lelaki dan Masak Memasak"

Indrasakty said :
June 27, 2009 at 4:25 PM
Woha, bestnya kakak dia.
June 27, 2009 at 6:20 PM
kakak dia ah tu yang paleng seronok. bak mintak sket weh.
ezad said :
June 27, 2009 at 8:32 PM
whoaaaa.. bestnya pukul telooo..

heh!!

awas!!

err... akaknya, suap je ke? tak nak belajar dr adik ke?

heh!
thejijie♥ said :
June 28, 2009 at 12:25 AM
whoaaaa nak sikitttt:P
LediAgli said :
June 28, 2009 at 1:56 AM
aiks.. ko reti makan ke? ko bukan ke ekspresi je lebih tapi prestasi dengan makanan tu kurang..
M-I-N said :
June 28, 2009 at 10:19 PM
mahalkah yuran di institiut Kelana Jaya itu?
famia said :
June 28, 2009 at 11:03 PM
khairulhak: best tengok saja. makannya tiada.

yati: haha. adik baru belajar pukul telur. siapa tak seronok.

ezad: heheh. belajar.

thejijie: nah. hihi.

ledi: hahaahhahahahaahahha. cis! ok. ok. kau lagi faham selera aku ye. haha. betullah itu.

min: fuhhhhh.. tersedak juga membayarnya. mahal juga. kata swasta kan.
June 30, 2009 at 12:03 AM
cita-cita ku yang tidak kesampaian..
famia said :
June 30, 2009 at 9:50 AM
7kaki: alah, nanti dah kahwin itu masak sajalah. jadi tukang masak bini. bukannya susah. haha.
June 30, 2009 at 3:29 PM
itu lain cerita.

he he.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.