Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Monday, May 04, 2009


_Susah betul nak tidur lepas dah celik mata.

Semalam.
12 lebih malam dah tidur.
Dengan YM terbuka. Laptop ternyala.

Semalam.
Tepat 3 pagi dah terjaga.
Dengan YM terbuka. Laptop ternyala.

Sampai sekarang.
Tercelik mata.
Terjaga.

Tadi.
Tepat 5 pagi dah sarapan.
Dengan YM terbuka. Laptop ternyala.

Tadi.
Tepat 7.50 pagi dah sampai ofis.
Macam Zombie berjalan dari LRT ke ofis.

Tadi.
Tepat 9.20 pagi dah sampai RTM.
Macam Zombie berjalan dari carpark RTM sampai ke atas.

Kalau sebut RTM. Aku terkenang seorang je.

Datuk Mohammad Rahmat.

Macam itu ke eja nama beliau entah. Minta maaf pakcik. Tak terlekat namamu di otakku. Lepas itu. Aku terkenang lagi satu benda.

TV1. TV2.

Lepas itu.
Aku terkenang lagi satu benda.

assalamualaikum.. berapa banyak bendalah kau terkenang ni hah..

Err..
Apa aku terkenang tadi entahnya.
Siapa suruh tegur tadi kan dah lupa terus.

Lepas itu.

Dah.

Kata cerita 3 harakat kan.

Jangan bengang-bengang.
Siapa suruh tak rajin mengaji Al-Quran.
Kalau rajin mengaji.. nafas boleh jadi panjang.

Baru boleh jadi cerita 12 harakat mungkin.

Dah.

Aku pening dengan entri ini.

Korang pun sama kan_

Kategori:

9 Responses to "Cerita 3 Harakat"

el said :
May 4, 2009 at 3:46 PM
hehe.

kamu memang_
el said :
May 4, 2009 at 3:47 PM
org 1st. Yeay!

hahahaha!
famia said :
May 4, 2009 at 3:51 PM
el: hahahahaha. sengalnya ini orang. tahniahlah. nanti boleh dapat chokichoki kalau nak.
el said :
May 4, 2009 at 4:45 PM
wah! layak dapat chokichoki?!

mau-mau!

haha_
M-I-N said :
May 4, 2009 at 8:27 PM
interview jadi pembaca berita kah?
aCe_LaNuN said :
May 4, 2009 at 10:56 PM
???....aku phm spruh jer entri nie(maklum org bru kt snie...blum fasih mengarut sprti korg)...mintk tujuk ajar....nk chokichoki gak sbgi newbie...
huhuhuhu
famia said :
May 5, 2009 at 10:38 AM
el: oke. sila emel alamat. sekotak choki choki bakal tiba ke destinasi anda.

min: hehe. taklah. ade demo. kena tunjuk sistem. kononnya.

ace: heheeh. oke. bagi alamat. sepeket choki choki.. emm.. oke 2 peket choki choki bakal tiba ke destinasi anda (newbie kena bagi 2 peket je dulu. peket promosi. haha)
aCe_LaNuN said :
May 5, 2009 at 6:42 PM
yeah2..dpt chokichoki(melompat2 kerianga)....tq landlord...alamat...no1 jln dperbuat dr TAR,...bandar raya yg permai..MALAYSIA tanah air ku...klu xdpt antr kt alamt eletronik r(email)..
.....................
terima kasih daun keladi
...lain kli kc lagi....
.......................
famia said :
May 6, 2009 at 7:39 AM
ace: (geleng kepale)

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.