Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Sunday, February 01, 2009


_Tipikal seorang Homo Sapiens.

Pernah tak terasa macam nak gila..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam lapar gila..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam nak mengamuk sakan..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam menyampah meluap-luap..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam bosan gila..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam nak menangis dengan lebat..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam gila sunyi tak ingat..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam tak boleh tahan sabar..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam sangat dalam kesusahan..
Tapi tertahan-tahan.

Pernah tak terasa macam nak luahkan berbaldi-baldi..
Tapi tertahan-tahan.

Pergh..
Tipikal seorang Homo Sapiens.

So, pernah tak korang_

Kategori:

15 Responses to "Tipikal Homo Sapiens"

Indrasakty said :
February 1, 2009 at 11:19 PM
Kalau layankan saja semua itu tanpa perlu ditahan-tahan pun belum gugur taraf seorang homosapiens lagi.

Nikmati saja kehidupanmu sepenuh-penuhnya.
MaJa said :
February 2, 2009 at 12:48 AM
hari2 adalah jawapan yang saya berikan
tapi tertahan-tahan
famia said :
February 2, 2009 at 1:50 AM
indrasakty: hmm. kalau boleh nikmati sepenuhnya memang nikmat.

maja: kannn. tatahan kadang. fuh...S.O.S
paiseh said :
February 2, 2009 at 2:40 AM
lu nak berak ke hape nih..? hahaha...
OrangBelakangKo said :
February 2, 2009 at 10:08 AM
oo sgt selalu... :( :(
adekah kite ada masalah mentel??
famia said :
February 2, 2009 at 10:17 AM
paiseh: woi woi. haha. selamba kering je tuduh.

suhaila: haha. tak. pada firasat aku.. kita dah ovedos dewasa la. tapi gigi kekal aku blom tumbuh lagi. so.. ko dewasa 365 hari lebih dr aku la kot. hihi
February 2, 2009 at 3:17 PM
ekeke-

yerr..semua tertahan2 ..artinya

sabar2..yer..sy maseh buleyh bersabar..hehe-
tp klu nak "KAREB" itu kureng buleyh thn- :p
kel@mbu said :
February 2, 2009 at 4:24 PM
pernah tak rasa sakit perut. tapi bos ajak sembang. perghh.. tertahan-tahan..
famia said :
February 2, 2009 at 6:46 PM
akmar: yah. sabar itu sifat orang cool. haha. kalo saket perot tu gi je la toilet.. ape masalahnye nak tahan2. gile mendera diri kan. haha.

kelambu: haha. kalau ko boley tahan gila lama.. ko memang hebat.
nurjihad said :
February 2, 2009 at 7:00 PM
uish...sume bagai bole ditahan2 tu maknenye homo sapien yg mantooopppp..
mampu saja menahan dugaan..
gud...gud girl..
hehe:P
Ezad said :
February 2, 2009 at 9:35 PM
yang lain boleh tahan.

nak buang benda kecik ngan benda besar je tak leh tahan..

boleh kena kancing gigi beb kalo tahan

peh!!
famia said :
February 2, 2009 at 10:04 PM
nurjihad: err... tak la mantap mana. sikit2 je. hehe. tak tahan je slalunye.

ezad: ahakhakhahakahkahkahkas. sape suruh tahan. orang gile pun tak tahan. ni kan pule orang yg tak gila.
danineh said :
February 3, 2009 at 11:23 AM
Pernah tak terasa macam nak terkentut-kentut..
Tapi tertahan-tahan.
Nana CS said :
February 4, 2009 at 3:51 PM
dani:
tak baik tahan kentut.

haha.. ia tak baik utk perut.
kau minum lah vitagen byk2..

ia baik utk perut anda.
famia said :
February 5, 2009 at 9:11 AM
danineh: ish ish ish.. anak dara.. sila bersopan sikit.

nananya: vitagen bunuh cacing. kan.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.