Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Sunday, February 08, 2009


_Tak. Aku takkan respon apa-apa pun pasal politik di Perak. Aku yakin setiap yang jadi itu ada hikmahnya. Cuma aku nak ingatkan 1 benda je.

Berwaspadalah dengan 3 Ta.

Wanita.

Takhta.

Harta.

Elaboration? Lu pikirlah sendiri. Bukan kerja mudah nak jadi manusia. Beringatlah sentiasa. Itu saja_

Kategori:

13 Responses to "3 Ta"

Indrasakty said :
February 8, 2009 at 11:06 PM
Setakat ini yang menggoda cuma ta yang pertama. Lain-lain ta, insyaAllah belum cukup syarat.
famia said :
February 9, 2009 at 12:53 AM
khairul: hehe. molekla. hati-hati makanya.
February 9, 2009 at 1:18 AM
ta untuk mereka yang gila 3 ta kat ats tu.

ta(mpeleng)

kekekekeke!

tampeleng @ tempeleng tau ka dak?
famia said :
February 9, 2009 at 11:59 AM
7kaki: hahaha. boleh tahan sengal dia ni.
nurjihad said :
February 9, 2009 at 1:20 PM
ish..isu panas ni..
nak2 pulak yang bergelar anak perak ni..
terbakor...
uhuhu..
*ye betul, dugaan Allah datang dengan pelbagai bentuk*
February 9, 2009 at 3:40 PM
betul betul betul.. hehe
famia said :
February 10, 2009 at 4:02 AM
nurjihad: panas memang panas.tapi makin lama makin mual jadinye. hmm.

akmar: ape yg betol. hehe. jangan belasah semua betul cek adek. bahye.
February 10, 2009 at 7:41 AM
hehe-
betul lah- kene hati dgn harta,tahta dan wanita-

bila harta mengelapkan hati, membutakan mata sehingga yg berkuasa meletakkan sesuatu bukan pada tempatnya-
wanita, samaada die menjadi sayap kiri lelaki ke arah perjuangan yg benar, tetapi bisa menjadi racun dlm kehidupan-
penawar atau racunkah?
- tergantung pada iman,ilmu dan akal-
manusia alpa dan leka- itu gunanya ukhwah sesama manusia utk slg mengingati dan itulah gunanya pelajaran2 dari Allah supaya kite senantiasa alert-

:)
AyUmi said :
February 10, 2009 at 9:14 AM
iye. berwaspadalah dengan saya.

*batting eyelashes*
paiseh said :
February 10, 2009 at 1:08 PM
tiga2 gua takdak.. dan gua hidup aman sejahtera.
so far laa.. kawin tu wajib. gua tau. huhuhu...
famia said :
February 10, 2009 at 4:58 PM
akmar: oke. xplenesyen yg mantap. hehe.

ayumi: haha. waspada ngn saya juge oke.
*batting eyebrows

paiseh: haha. nasib baik lu tau.
danineh said :
February 10, 2009 at 6:41 PM
waspada ngn saya jugaaaaaaaak.
*batting eyeshadow*
famia said :
February 10, 2009 at 7:28 PM
dani: hehehe. sengal.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.