Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Friday, November 28, 2008


_Mungkin. Berhenti menulis.

Sekejap, agaknya.
Lama, boleh jadi juga.

Musim hujan sekarang ini. Kan. Cuaca pun sejuk manjang. Rahmat itu hujan. Hujan itu rahmat. Tak panas langsung. Jarang-jarang. Kadang-kadang, tak berapa nak jarang. Jualan langsung dah tak berapa nak langsung payung dan baju hujan pun makin laku. Sana sini pun orang tutup blog. Berhenti menulis.

Musim tengkujuh ini.

Kan_

Kategori:

8 Responses to "Tulisan Tengkujuh"

Nana CS said :
November 28, 2008 at 3:22 PM
betul la
eh kenapa kita tulis pasal benda yg sama/
November 28, 2008 at 6:19 PM
hye si gadis comel. hehe. jgn la tutup belog. biar la beta tutup belog dlu. huhu!
Ezad said :
November 28, 2008 at 8:34 PM
sejukknyaaaaaaaaaaa...

jom tidooo!!!
callister said :
November 28, 2008 at 9:14 PM
hujan2 internet pun slow....
famia said :
December 1, 2008 at 9:46 AM
nananya: woh. kejap je tu kot. monsun timur laot.

ST: err.. stop menulis kejap je bro. bukan tutup.

ezad: tido x best.

callister: ha takpe paham.
M-I-N said :
December 2, 2008 at 12:18 AM
agknye sekarang musim tutup blog.kire bercuti dari blog la ni ye.selamat bercuti.
DarabDua said :
December 2, 2008 at 11:12 AM
hujan2 ni dia memang berat ke katil saja. belog ni tak tak berapa nak jelas.
heh!
famia said :
December 2, 2008 at 3:53 PM
min: eh.. tak tutup pon. cuti musim tengkujuh je.

darabdua: normal itu kalau tak faham. takpe.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.