Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Thursday, November 20, 2008


_Zaman mengecapi mental jerlus. CASE UTM, KL. 2003.

David.
Merangkap watak utama.

"You tahu tak, kalau amoi muka cantik haa.. mesti selalunya blond and stupid."

Aku pernah dengar fakta itu. Kesahihannya kadang disangkal.

"Really? I wonder why."
"Because pretty girls are always stupid. They are stupid because they are pretty."
"Haha. Luckily I am not pretty David. Otherwise I'll be as stupid as them."
"Hahaha.. yeah. Exactly that's my point."


Aku kejung.

"Wait. So, you are saying that I am not prettylah ni? Teruklah you."
"Hahahahahahahahahahahaha.." David masih tergelak macam haram jadah.


Walau bagaimanapun. Gadis yang kacak adalah.. kurang bijak. Elakkan diri daripada perkataan-perkataan seperti bodoh, bahlol, bangang, bongok, lembu, bladichick, otak lembab dan seangkatan dengannya. Tak manis dipandang koklea. Tambahannya. Menambahkan lagi tahap mental jerlus dan tak cukup matang atau sinonimnya b*d*h.

Boleh pula.

Anyway.
Pretty girls, are you.. really that stupid?

Tepuk pipi tanya muka. Kebenaran itu pembunuh. Kesianlah_

Kategori:

17 Responses to "Gadis Cantik, Mental Jerlus"

RieNa said :
November 20, 2008 at 9:10 AM
huh..mujurlah aku tak cantik.
Anonymous said :
November 20, 2008 at 9:29 AM
hahak
famia said :
November 20, 2008 at 10:10 AM
riena: so.. maknenye kite bijak bistari la. ya..hu! celet.

dani: so.. ko kacak ke tak kacak ni. haha.
callister said :
November 20, 2008 at 12:33 PM
haha..kena tanya org yang lawa la mcm ni..
ape kata ko??
are u really stupid?
nih baru Dani said :
November 20, 2008 at 2:10 PM
Anonymous itu bukan aku.. sumpah.

ni baru aku..

aku teringat kata2 irin
"aku ni takdelah cantik sangat tapi boleh lah"
aheheh.. ingat tak kata-kata ikhlas dari irin itu..

hahak...

soalan: sapeka Anonymous
Nana CS said :
November 20, 2008 at 2:15 PM
haha..
shafarina said :
November 20, 2008 at 5:38 PM
Separuh separuh boleh ke?
orangKIUTkubikelbelakangko said :
November 20, 2008 at 9:44 PM
aku ngaku aku x cantik.. tp aku kiut... tu sebab aku bijak lg bergeliga otaknye.. muahahaha...

[besar ni bakul aku ni.. ade sesape nk tumpang.. leh kite angkat sesame.. kekekek :P]

CHERIIII... muhahahahhaa...
November 20, 2008 at 11:25 PM
kalo ukur camtue. mudahnye la akoo pilih calon. akoo pilih cik famia. ahhah!
M-I-N said :
November 20, 2008 at 11:38 PM
janganlah dianalisis buku itu berdasarkan kulit depannye.
famia said :
November 21, 2008 at 6:23 AM
callister: haha. so callister.. are you really pretty?

dani: alamak. sape tu. bukan ko ke tapi. pelik pelik. haah. irin mmg memberi inspirasi. hihi.

nana: ketawa itu. tandanya setuju.

shafa: bolehhhhh. separuh tang stupid ke tang pretty ni? hihi..

me: haha. oke oke. bagila can ko up diri sendiri. oke nanti aku tanye subu ape maksod cheri. tak senang aku nk kerja hari2.

ST: ahkahkahkas. fine. rupa paras tidak penting.

min: mmg tak. tapinya. kadangkala itu fakta. mungkin lelaki tak sedar kot. pasal mereka suke tengok luaran semata.
chika said :
November 21, 2008 at 9:04 AM
itu sebab dia tak mengamalkan prinsip ; beauty with brains.

haha
mzrh said :
November 21, 2008 at 9:55 AM
"They are stupid because they are pretty"
i think that is one stupid statement. *no offense ye*

maybe ur friend just not lucky enough. dia hanye jumpe beauty with no brains.

saya tak cantik. tapi saya kenal ramai yang cantik dan pandai. dan juga yang miliki rupa paras biasa dan tak berapa pandai. ;)
callister said :
November 21, 2008 at 2:19 PM
aku bertanya kepada ko famia..
aku xcantik tapi comel dan bijak...
famia said :
November 21, 2008 at 2:32 PM
cika: haha. ade lojik juge.

mzrh: hehe. ya. betul. betul. betul. anyway.. as a human.. i think we have no rights pun nak kutuk kejadian manusia. tak kisahlah org tu pendek.. tinggi.. rendah.. hodoh nak mati.. pandai dan sebagainye. kan. sebab masing2 pon ciptaanNya semata. mengutuk kejadian manusia.. samalah macam mengutuk Allah. tak ke kan. hehe. anyway.. my friend itu Cina. so.. he just said it out lout whatever his thought is thinking. i think.

callister: woh. aku x lawa. x hodoh. sebaik kejadianNya saja. Memang 'thank you Allah'. Tapi.. IQ aku.. ada sikit rendah juga la tapinya. haha.
November 22, 2008 at 12:19 AM
jd ape jawapan kamo diatas soalan ku?
famia said :
November 22, 2008 at 12:31 AM
ST: err... ape soalannnye?? *konpius.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.