Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Monday, October 06, 2008


_Selamat hari raya.

Ada cerita nak diceritakan. Ada gambar nak digambarkan. Tapinya. Nantilah. Seminggu ini memang mode sibuk yang terlampau. Dateline semua minggu ini. Kena stranded dekat opisto gamaknya seminggu ini. Takpa. Aku dah tapau kuih raya dengan kerepek siap-siap dari umah. Hihi..~~

Makanya.
Cerita pasal raya nantilah dicerita.

'Sekarang masuklah waktu KERJA bagi Kuala Lumpur dan kawasan-kawasan di sekitarnya..'

Itu saja_

Kategori:

15 Responses to "Edisi Pra-Syawal"

danineh said :
October 6, 2008 at 10:11 AM
yeay!! pengkomen pertame!!!
Anisa Ahmad said :
October 6, 2008 at 11:15 AM
erk.. apekah??
haha
Sahrul Izam said :
October 6, 2008 at 12:39 PM
Syukur alhamdulillah... :D
Kalau tak makin terok demam org yg menuggu.. :p~~
RieNa said :
October 6, 2008 at 1:16 PM
uwaa..tak nak keje lg!!!!
me_ said :
October 6, 2008 at 3:40 PM
yeay!! pengkomen ke.. errr... 5??!!! :P
M-I-N said :
October 6, 2008 at 5:22 PM
selamat bekerja!
famia said :
October 6, 2008 at 6:24 PM
dani: yeay..~~

anisa: gadis kacak memang berperangai mcm tu. layankan aje..~~

sahrul: rosak.. rosak..

riena: hah.. keje itu separuh drpd hidup.

me: tahniah!

m-i-n: hihi. same dengan.
Sahrul Izam said :
October 6, 2008 at 9:36 PM
Kesian rosak..
Ezad said :
October 6, 2008 at 11:12 PM
aik.. takkan bawak kuih je.. burasak, lemang, dodol, cendol.. tak bawak gi office sekali ke?

aku jadi lemau sebab banyak makan tepung
nuaeman said :
October 7, 2008 at 9:11 AM
adeh malasnya.. nak keje.. ari ni
nurnana said :
October 8, 2008 at 11:59 AM
aku, pengkomen terlambat.
oke la kan.?
skidg8 said :
October 8, 2008 at 1:37 PM
take ur time sis.

janji cite pas nih...
famia said :
October 8, 2008 at 2:06 PM
sahrul: kesianlah.

ezad: bawak sudah. hehe.

nuaeman: haih pacik. jangan malas2. nanti kerugian.

nananya: takla.. aku la penkomen telambat. hihi.

skidg8: hehe. ye sama dengan. citenye ade lame dah lam draft. x post je lagi. nk letak gamba2 kering skali bejemaah.
Sahrul Izam said :
October 8, 2008 at 8:00 PM
Itu saja..
LediAgli said :
October 11, 2008 at 11:55 AM
belum belum masuk waktu keje

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.