Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Wednesday, September 24, 2008


_Mood raya.

Gila. Akhirnya, terkubur juga perjuangan menahan nafsu beraya saya. Wah.. patut letak rasa sedih ini. Dengan efek air mata. Sambil merenjis air limau 8 titik pada mata. Kiri dan kanan. Sob.. sob.. sob..

Pedihhhnyeee...~~

Cukup. Cukup. Tak perlu begitu melampau. Dramatik. Mari memaafkan diri sendiri ya! Bermaafan itu penting sesama insan. Tapi kalau sesama diri sendiri, lagilah penting. Ada pepatah juga mengatakan, 'kalau maaf itu berguna.. nak polis buat apa'. Hah. Faham ke? Faham tak faham. Tak faham sudah.

Oke.

Dalam 1 Patah Perkataan.

Sila tolong dan please dan dirayulah bagitahu saya kenapa anda suka Hari Raya. Ini penting. Hidup dan mati gembira anda di hari raya boleh mempengaruhi hari raya saya. Tolonglah. Saya nak balik beraya ini.

1 saja ya.

Tak perlu begitu degil_


Kategori:

19 Responses to "Ramadhan 18"

En Ti Koos said :
September 24, 2008 at 1:41 PM
aku pun tak tau..pasal aku masih belum rasa seronok nak raya...mungjin lepas hari jumaat ni rasa seronok tu datang...
litium said :
September 24, 2008 at 2:50 PM
saya suka hari raya kerana saya dapat tidur satu hari tanpa perlu membuat kerja.
famia said :
September 24, 2008 at 3:18 PM
t-kos: haaa.. ni mesti pasal ko tak suke tolong2 masak ni. masak ketupat. masak rendang. dodol. prong prang prong prang..

litium: ape..?! ini kucing ke manusia. bangun woi hari raye.

laaaaaahhh...
1 patah kata jela. ni apa taip 100 patah kata ni..
RieNa said :
September 24, 2008 at 3:49 PM
oitt..mana cukup 1 patah perkataan sj..

tak jadilah nak komen. sob sob sob
ezad said :
September 24, 2008 at 10:02 PM
1 je?

hmmmm........

MAKAN

ahahahaha.....
famia said :
September 24, 2008 at 11:18 PM
riena: haa.. tu dah lebih daripada 1 patahh tu. berpatah2 tuu.

ezad: haaa.. bijak bihjakk.
M-I-N said :
September 24, 2008 at 11:36 PM
1 patah perkataan?
over time?(gila kerja dowh aku)*geleng kepala*
kel@mbu said :
September 25, 2008 at 1:36 AM
saya suka hari raya sebab hari raya suka saya..
nurnana said :
September 25, 2008 at 8:03 AM
saya suka hari raya saya sebab mak saya akan masak sedap-sedap, lebih sedap daripada biasa. tapi, raya tahun ni lebih best sebab adik saya balik dari tempat perjuangan, mesti lebih sedap mak saya masak, dari tahun2 terdahulu.
nuaeman said :
September 25, 2008 at 8:44 AM
pakcik suko sangat haghi Ghayo nih.. sebab.. almak satu patah perkataan.. pikir sat apo nak letak..
famia said :
September 25, 2008 at 9:20 AM
M-I-N: overtime? waw! ko waijb berhenti dr kampeni tu.

Kelambu: haha. hari raye juge sukekan sayeee..~~

nananye: 1 je. 1 jeeeeeee...

nuaeman: ala pacik. 1 je. 1 jeeeee..
LediAgli said :
September 25, 2008 at 10:49 AM
mari aku bagitau ko...

raya = makan
AyUmi said :
September 25, 2008 at 11:53 AM
saya suka hari raya sebab saya nak bertunang. haaauuuu~
famia said :
September 25, 2008 at 12:14 PM
ledi: hihi. yey. ko tere jawab.

ayumi: kannn. saye suke juge kamu nak betunang. tahniah untuk ko yah~~
Sahrul Izam said :
September 25, 2008 at 12:43 PM
Ibadah...
orgkubikeldepananda said :
September 25, 2008 at 1:41 PM
P-O-K-A-I
famia said :
September 25, 2008 at 2:15 PM
sahrul: hehe. akur.

me: haha. sama dengan.
nurnana said :
September 26, 2008 at 8:03 AM
Ah, aku kan tak cukup 1.
Dan aku degil.
famia said :
September 26, 2008 at 10:09 AM
nananya: orang degil memang tak rugi..~~

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.