Subscribe to my RSSSubscribe via Email
Facebook TwitterFlickrDeviantArt

Wednesday, August 06, 2008


_Nak godek layout blogspot ini. Masalah menjemput. XML tag bersepah-sepah. Apa kejadah. Ini mahu tak mahu memang boleh berubah jadi bentuk lain ini. Tahu-tahu aje berubah kepada bentuk asal. Dungu sekejap. Nak pinjam sebiji dua template lain yang kacak embun pun tak berapa nak reti. Ini bukan tahap dungu lagi dah. Ini dungung namanya.

Ini memang kejadian yang tak dapat dilupakan.

Tolong tolong tolong_


Kategori:

3 Responses to "Dungu Dungung"

LediAgli said :
August 6, 2008 at 10:38 AM
Lepas ni ko tolong ubah template aku yer.. template aku tu dah boleh masuk tadika usia nyee
S.YanaZ said :
August 7, 2008 at 12:19 AM
Salam Famia,
masih chantek...cemburunyeee gua.
Gua pun ingat nk godek2 template tp cam bingai jee...

:P
famia said :
August 7, 2008 at 11:40 AM
ledi: haha. smoge rajinglah.

syanaz: salam. hehe. xla begitu cantek. ini putih mcm kain kapan ni. bia betik awok ni. hehe.

Post a Comment

Copyright 2010 Famia. Powered by Blogger. Contact me at harasxt_21@yahoo.com.